17 Kasım 2011 Perşembe

saçmalamaç

Grip sezonunu açtım yine. Hep annem geleceği zaman hastalanmam da garip. Anne eli değince hemen iyileşiyorum:)

Şu aralar mesleğimden sıkıldım sanırım. Bunaldım. Haziran'da bıraksam mı? Ama iş ortamımı çok seviyorum, iş arkadaşlarımı çok seviyorum. Bıraksam ne yaparım ki zaten? Bir ton soru var aklımda, yaşam koçu istiyorum! Dalga geçerdim gereksiz meslek diye meğer lazım olurmuş:P

Sigarayı bırakmak kilo aldırıyor. Evet. Şimdi vermek gerek. Gün yan gelip yatma günü değil. (Bunu saat 12ye gelirken pasta yiyen Kimbap söylüyor)

Uzun zamandır, çoook uzun zamandır konsere gitmediğimi fark ettim. Canlı müzik yapan mekanları hesaba katmazsak tabi. Üniversitede ne çok gidermişiz. İzmir'e birileri gelsin ulan!

Uzun zamandır kitap da okuyamıyorum. Bu huyumdan resmen nefret ediyorum. Nerde eski ben?

Bu arada blog rekoruna gittiğimi biliyor muydunuz? Bir uzak doğu magazin blogumuz eksikti, artık oldu. Burdan duyurmamıştık, duyurmuş olduk. Tıklayınız.

Saatlerce bilgisayar başında oturuyor ve aslında hiç bir şey yapmıyorum. Bu garip ve sinir bozucu.

Bazen sigarayı özlüyorum. Evet lan özlüyorum işte.

Hani ben spora başlıcaktım lan?

Bu yazı da böyle saçma bir yerde bitsin. Bitti.




4 yorum:

  1. benim de spor yapmam lazım fakat çok üşeniyorum :(
    ayrıca grip aşısı oldum inanıyorum olmicam bu sene (umarım!)

    YanıtlaSil
  2. Ben her sene grip aşısına niyetlenip yaptırmıyorum:( Sonra bütün kış yaratık gibi dolaşıyorum:)
    Spor şart:D

    YanıtlaSil
  3. İlgi duyduğu alana dair bu kadar iyi bir gözlemci olup sanal alemde bilir kişisi haline gelebilen bir insan her şeyi başarır bence.
    Bol şanslar...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim.
    İşi hala bırakamadım ama kararımı verdim artık (1 yıl sürdü ama)
    Bir de bu yazıdan iki hafta sonra sigaraya tekrar başladım.
    Bu güncellemelerden sonra aslında hiç de başarma potansiyelim olmadığını anlamışsındır:)

    YanıtlaSil